Vacature secretarieel medewerker/project assistent

Brunet advocaten in Nijmegen is op zoek naar een secretarieel medewerker/ project assistent.

Werken bij Brunet

Werken in de advocatuur is werken in een uitdagende omgeving. De praktijk van het vak ontwikkelt zich snel. Het klimaat in veel advocatenkantoren schuift op naar een praktijk van eigentijdse dienstverleners, waar ook nieuwe communicatievormen met klanten ontstaan.

Brunet advocaten voelt zich thuis in deze tijd. Wij zijn een kantoor waar advocaten en medewerkers gedreven met het vak en de klanten bezig zijn. Maar vooral ook zijn we een leuke club waar het vakmanschap aangevuld wordt met een open en betrokken klimaat in onze dienstverlening en ook in eigen huis.

De medewerker die we zoeken zou je vroeger juridisch secretaresse noemen. Bij ons zien we steeds meer dat de functie zich ontwikkelt naar een rol als project assistent, die samen met de advocaat de vele kanten van de dienstverlening aan klanten realiseert.

Dat houdt in dat de contacten met de klanten, de correcte hantering en bewaking van de procesgang in een zaak, de zorgvuldigheid van correspondentie en documenten centraal staan in het werk van de secretarieel medewerker.

Wie zoeken wij?

Een collega die energiek is en graag in teamverband werkt. Maar vooral ook zoeken we een collega die gevoel heeft voor de dienstverlening naar klanten en als project assistent de advocaten ondersteunt in hun werk met klanten en de juridische instituties.

We gaan er vanuit dat je een goede opleiding hebt gehad en vaardigheden en gevoel hebt voor het werken in een advocatenkantoor.

Je hebt contactuele kwaliteiten, weet wat hospitality is in de omgang met onze klanten, je denkt vooruit en zet de puntjes op de i. Wij zijn doeners en dat verwachten we ook van jou. Je hebt een nieuwsgierige en open instelling en combineert dat met een no nonsense houding.

Wat kunnen wij je bieden?

Je komt te werken in een team van ervaren secretaresses en deskundige advocaten op een sfeervolle locatie in hartje Nijmegen. Onze samenwerking binnen kantoor is informeel en met korte lijnen. Wij bieden je de mogelijkheid om vakinhoudelijk te groeien. Jouw werkzaamheden zijn uitdagend en gevarieerd, het salaris is marktconform en het dienstverband is 32 tot 40 uur per week.

Geïnteresseerd?

Herken je jezelf in de vacature? Laat dat ons dan weten via personeelszaken@brunet.nl.

Heb je aanvullende vragen over de vacature, dan kun je contact opnemen met onze kantoormanager Véronique Jacobs – Hoevenaar. Zij is bereikbaar op tel. 024-3810990.

De sluitingsdatum voor je reactie op deze vacature is 17 december 2018.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Kunnen wij u helpen?

Velden met een (*) zijn verplicht

Om spam te voorkomen, vragen wij u onderstaande aan te vinken.